Like Us (Y)



TABIAT PEMAKANAN -_-"


DEMMMMMMMM !

  Tadi tengah syok syok surf internet ; lompat link sane lompat link sini bukak url 2 bukak url ni [oooh sile jangan risau yehh..aku xbukak laman sesawang yang merepek repek  -_-' ] ...surfing and surfing terbukak laa satu page nihhh ; isinye pasal tabie manusia yang suke makan bende plekkk plekkk.

ANTARA PILIHAN MAKANAN :

SERANGGE
  •  Punye banyak makanan yang kau bole makan ; SERANGGE jugak yang kau pileh [ wekk, nak muntah aku ; geli laa bodohh ]


~ Cam sedap jehhhh ~

Ulat sedang dikeringkan untuk dibuat ulat masin
[kire cam ikan masin laa nih hahaha]


  • Kan elok kalau kau makan COKELAT ke..rasenye lagi sedap kot ! ini X , KALA JENGKING  GORENG CENDAWAN && LIPAS MASAK SAMBAL BELACAN jugak jadi Favorite kauuuu .

REPTILIA
  • Ni lagih satu peel x senonoh yang x bole di jadikan teladan ; ade ke makan ular  -_-'
ini adela satey ular ; dari family ape entah laa.
apa yang penting : SELAMAT MENJAMU SELERA
hahahah

MAMALIA
  • HAHHHH? Dengar je mamalia aku teringat manusia ; MAKAN BUDAK CANNIBAL ! AH SUDAAA !

ni laa mamalia yang dikatekan tuhhh
resepi ala ala kampong
" TIKUS PANGGANG "

HAHAAHAH.. itu laa perangai2 pelik tentang suatu kejadian yang bernama manusia
well 2 me ; aku geli nak try bende2 pelik cam makanan2 diatasss.. kan elok kalau aku makan burger ramly ke  otai burger ke..kan lebih berfaedahhh


*SUKE MAKAN BURGER AYAM KOSONG