Like Us (Y)



SEMALAM..

Semalam,
     setelah 3 hari pulang ke rumah (dari johor)..bapaku meminta aku untuk menemaninya ke klinik *tah aa pe tah name klinik tu.*  aku pun bangunlah pagi-pagi..
    
*sory..start dri sini aku da start gne rojak n shrt shrt  ;D

     nk dijadikan cite..
smbil mnunggu giliran..*giliran aku lambat lagi..skunk baru 1200 aku nye no 1282*..
aku mmerhati pelbagai jenis n ragam manusia yg ade kat situ..   XP
macam2 laa yg aku tgk..pandang-pandang & perhati,mate aku ttarik untuk perhatikan satu glagat mak cik & anak-anaknye (ank die 2 org..)..
     ek eleehh..
mak cik nih..bile diigt-igt balik gram plak aku *aku da la susa nk gram-gram kt org..hehehee  ;))  *
ade ke patuttt..anak die sorg 2 agak-agak aku xskola lagi kot,kcik je...klu da  skola pon maybe darja 1..
tp..mak cik 2 plak wat mcam anak die 2 da abes skola..sume urus sdiri..die cume anta dpan blik doctor jehh..masok pon idak..ishh isshh


    Nsib baek..
aku xtau laa..yg de kat blik tu docto ke atenden jehhh (yg ade kat dalam ni brader)..
tp..pehh,bgus siott die   d(^_^)b dari pagi aku mnunggu *saje je aku plihh nk dduk dpan bilikk tu*..
aku usha brader tu (jgn pk bkan bkann!!!)..dari pagi sampai la aku balik,SENYUM jehhh..haaa,ni la yg dikatekan bkeje ngan iklasss..xde masamm masammm..  huiyo

    so..brader ni la yg layan bdak tadi tuhhh,alaa,anak mak cik tuhhh..
yg mak cik tuh plakk..lpas anta anak truss dok lua..sibok mnelefonn!!!  *call pakwe kot..hahaa*
brader ni laa yg sibokk sibokk mlayann bdakkk nihh...mak cik tu sebokkk ngan phone..macam die sorg je de phone!
  
    last-last aku nmpak anak mak cik tu kne masok air..denggi kot.
mase tu lagi laa klakaa..susa payahhh brader tu cri mak cik tsebottt...haram disedanye,ye laa..sebokkk btalipon!..then brader tu suro mak cik tu ikut die..brader tu blah dulu msok bilik..
seketika kemudiannn..baru la mak cik tu follow,mnghabeskan callnye..

   dok intai-intai..aku nmpak mak cik 2 ngan anak nye mnaiki ambulan..hah?,nk gi mane lakk?..enta laaa
tp an..sbagai mak,amek laa brat sk8 pasal anak..ni x,phone lg pnting!..apekah?
brader tu plakk yg sbok sbok..*ibu susuan kot..muahahahaaa  ;)) *  jage la anak tu baek-baek..org nak anak die anak..xde ciri-ciri keibuan langsung!!!..
*buat brader tu..tahniahhh laa sbab aku tgk kau snyum je layan org sakittt..org kat dlam kau da abes check..kau bole kua lak panggil org lua suro masokkk..mmg tbaek laa kau nihhh!

~menulis dari pngalaman~