Like Us (Y)



ishhh isshhh.. 16 hari da berlaluu

ish ishh..

pe yang ish ishh nihh..  ^^
Ohhh...rupe-rupenye da 16 ari daa aku kat UiTM Segamat nihhh..


UiTM Di Hatiku..  hahaaa;


pehhh...
Baru 16 hari  ;D  tapiiii...da banyak yang aku rase,maklom laa..da PART 2 !!!
   
hahahaa..(gelak je aku nihh)
mane xnye.. 1 haribulan aku da sampai ! orang xsampai lagi aku da  terpacak..kul 8 da daftar..husshhhhh  ;P 
pastu da masuk 3 haribulan..kuliah pon bermulaaaa..
Yang ni lagi klakaa..aku ditakdirkan untuk masuk kelas JCS1102C yakni bersama ACHUE !!!...Tapi da bukan jodoh kite laa ACHUE ^^ hehee ..aku pindah klass ; maka masuklah aku klass JCS1102A ngan mut muttt..ahahaa.
*ACHUE ACHUE..


Seterusnye..
aku ingat lagi pada tanggal 6 januari 2011..aku dan dak klass yang laen DIKEJAR PAK GUARD !!!  Jangan lari katenye (pak guard topi kesat)..
>< haha..pe tah guard tu nak wat kat aku..berterabor pecut laa kitorang


dekat SEMPANA RIAU pulak..aku berkenalan ngan dak part 1 ^^ Senior suda diriku ini!


Then..seminggu berlaluuuu,
sabtu lepas (14 januari 2011 ; semalam laa) ade MODUL 2 : PERKEMBANGAN DIRI ..kot laa,tajuknye aku xbrape nak ingat heheeh. PENAT PENAT !!! nak on9 fb pon kepala goyang..
tp xpe..demi untuk berkenalan ngan orang baru aku sanggup ! ..acheecee  ;))


arini..Chehhhh! ingat dapat bersenang-lenang hari nihh,kene GOTONG ROYONG pulakkk.. ~  GOTONG_ROYONG PERDANA SECTOR A  ~
Nasib baek laa aku pikir nak kolej sem depann..so aku buat jelaaa ..da naseb badann! hahhaaa..


so..
Kesimpulannye..baru 16 hari yang berlalu ^^ hahaha..kesudahan yang simple !