Like Us (Y)



HUJAN OOOH HUJAN


HUJAN OOH HUJAN..

  Hujan ooh hujan,
  kenapa engkau turun,
  Macam mana aku xturun,
  PADI panggil aku...hahahaha  ;P

  *maaf padi.. ;))

"  HUJAN ITU RAHMAT "
  haa..
  hujan tu rahmat..rahmat yang dianugrahkan Allah
  jadi..terime seadanye!

  TAPIKAN..
      kat Segamat ni lain plak citenye..Masok ari nih da 3 hari hujan,silap-silap tenggelam gak UiTM Kampus Segamat .. hahahaaaa  ;)) suke plakk

SR mase hujan!!!

ehhh ^^ haha..baju sape laa tuhh
                                      







hujan di waktu petang..xdpt nak joging  :,(

hujan da redee...igt an nk berhenti daa,tapi die start balik lpass 5 minit ( kot )
  
ni lagih 1 baju(s)..haha,sape punye nihhh!























































































haaisshhhhhh...
MACAM MANE AKU NAK JEMUR BAJU NIHHH! ... Asyik HUJAN JEHHH,NK GI KLASS NGAN MAKAN PON SUSA!



LET ME TELL U!
  TOMORROW...29 jan 11 adelaa tarikh cuti CNY.. camnehhh nak balik???

ABES..kalau da 3 hari hujan tanpe berhenti,xtegendale plakkk KTM tuhh!
*kebetulan naik keretapi balik kali nihhh
da laa aku dengar ade ure2 KTM tgendala dalam 2 3 hari sebab hujan nihh! camne nak balikkkk!!!

   lagihh gamba(s)..

tu TS!!!... Bukan SR eaa  ;))

hujan da start balik daa ... PADI OO PADI,
KENAPE ENGKAU NYANYI..

da bertakungg daaa..
  DA DAAAA..
     petang nihh nampak cam da ok...hujan da berhenti ^^ PADI da berhenti nyanyi kot!!!..LOL

          PADI OHH PADI,
          KENAPA ENGKAU NYANYI,
          MACAM MANE AKU XNYANYI,
          KALAU SATEK YANG NYANYI KILAT SAMBAR NANTI!

     THANK Q;


       P/s : add laa BETA kat FB !!!